Modell

Sådär, nu är både frukost och en rask morgonpromenad avklarad! Ikväll funderar jag på att baka bröd, är så otroligt sugen på hembakt bröd just nu..

Johnnie ringde nyss och skulle sluta tidigt idag. Jippi! Då kanske jag hinner få en kram innan jag åker till jobbet :)

På söndag eftermiddag ska jag iväg på en rolig grej. Min kompis lillasyster säljer Mary Kay-produkter och undrade om jag möjligtvis kunde vara en av 3 make up-modeller. Hon ska nämligen ta lite före-och-efter bilder. Jag tycker att det är väldigt roligt att bli sminkad, stylad och liknande, så jag tackade ja direkt.
Förhoppningsvis hittar man några nya, bra produkter att köpa med sig hem! Dessutom får jag nog lite nya idéer på olika sminkningar. Sminkar mig nämligen nästan likadant varje gång.. Dvs: Mascara, kajal och mineralfundation :) Less is more!



Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0