Tandis!

Hejsan hoppsan!
Hittills idag har jag hunnit med en joggingtur med Viggo och frukost. Frukosten bestod av 4 mackor prydda med renkorv, mums! Och självklart blev det juice till, är obotligt förälskad i juice..
Känner mig pigg och glad idag, kanske beror det på den uppfriskande joggingturen? Eller så kanske det beror på att det snart är helg.



Nu ska jag skutta in i duschen och sen bär det av till tandläkaren. Var nyligen där, men pga att mitt tandkött började blöda lätt ville dom kolla en gång till och se om det blivit bättre. Såg nämligen ut som en vampyr i munnen senast när dom höll på och grejade.. Tur att man inte är rädd för blod!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0