Torsdag! eller..?

Idag ska det vara torsdag, om jag minns rätt. Det är lite knepigt att hålla reda på dagarna när man varit ledig! Den här veckan var jag ju ledig måndag och tisdag, så det innebär att mitt huvud är inställt på att det är tisdag idag :) Va konstigt det kommer kännas imorgon när det är dags för helg efter att fredagens jobb är klart..

Har sovit gott inatt och känner mig pigg och glad idag. Kan bero på det rätt så fina höstvädret, för igår regnade det ju bara..!
Har nyss kommit hem från en joggingrunda med Viggo. Det var några minusgrader, så kylan bet i kinderna. Vi mötte på mamma oxå, som var ute på hemtjänstärenden.
När vi kom hem hängde jag ut några talgbollar till fåglarna, dom måste äta upp sig ordentligt nu! Och hade jag inte gjort det nu så hade jag bara glömt det.

Nu ska jag bara skriva klart det här inlägget, sen ska jag städa lite. Hunden fäller riktigt ordentligt och städar man inte tillräckligt ofta ser det ut som om det ligger långhåriga möss lite här och var :)

Nä, här blir inga barn gjorda!
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0