Ullared!

Nu har jag och mina 2 tjejkompisar kommit hem från våran lilla road trip ner till Ullared.
Vi alla är nöjda med våra inköp och vi hade riktigt roligt(tycker iaf jag). Vädret kunde ha varit bättre, men man ska väl inte klaga..har ju hittills varit en väldigt fin höst!

Vi åkte hem till Heidis pojkvän i stan under söndagseftermiddagen, övernattade där och åkte kl 4 morgonen efter. Det var inga problem alls att gå upp tidigt för nån av oss, vi är ju vana :)
Resan tog rätt exakt 6 timmar och 20 minuter(plus 10 minuters kisspaus på en mack). När vi kom fram var det bara att börja handla!
Det var inte speciellt lätt att ha en kundvagn med sig inne i butiken, så vi bestämde oss för att gå till kassorna och betala för att sen handla det sista i varsin vanlig korg. Gick mkt bättre!

När vi kände oss nöjda åkte vi till stugan och tog det lugnt resten av kvällen. Dagen efter gick vi in och handlade lite till, mest pga att Heidi glömt köpa en sak. Sen började helt enkelt jag och camilla hitta fler saker vi ville ha.. Det var farligt att åka till Ullared, man måste behärska sig och se till att ta sig därifrån innan det blev för dyrt!

Kanske ska räkna upp lite av det jag köpte:

¤ Gardiner
¤ Kläder
¤ Sängkläder
¤ Hundben
¤ Hundleksak
¤ Hästtäcke
¤ Smink
¤ Julklappar
¤ Ljus
¤ Ljusstake
¤ Bilschampoo
¤ Hopprep
¤ Tavlor
¤ Skärp
¤ Tvål, schampoo, balsam och tandkräm
¤ Julpapper
¤ mm!

Det var en del av allt jag köpte.. Och bilen var proppfull när vi väl bestämde oss för att åka hem.

jag hade tänkt lägga in bilder, men det verkar som om sladden jag använder när jag kopplar mobilen till datorn blev kvar hemma hos heidis pojkvän..
Jag fixar bilder sen!

Tjao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0