Jälladagen!

Såg nyss att det börjar bli dags för Jälladagen igen. Brukar åka dit för att hälsa på gamla lärare och förhoppningsvis träffa några gamla bekanta. Brukar även kolla in våra gamla klassrum..
Eftersom jag gick på den skolan så finns det inte så mkt nytt att se, men det är alltid kul att säga hej till gamla lärare som lyser upp och blir jätteglada över att se en.
Ska höra med Heidi och Camilla om dom är intresserade av att hänga med i är också, har ju blivit lite av en tradition att åka dit :)



Har precis kommit hem efter en lång ridtur på Bullen. Eftersom det började regna lite smått skippade jag mina planer på att rida på en åker då det kan bli halt, så vi tog en tur ute på vägarna istället.
Blev en hel del "miljöträning" för Bullen som tycker att det är jätteläskigt att gå igenom pyttesmå samhällen och liknande. Han är en riktig liten fegis!
Fick hoppa av 2 gånger och leda honom förbi dom ställen som var läskigast, men annars gick det rätt bra.


Nu ska jag städa lite här hemma, och om jag orkar tänkte jag även baka lite bröd(så slipper jag köpa!).
Ska iväg och handla också för vi har nästan inget ätbart alls just nu!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0