Äpplen :)

Sådär ja, nu har jag jobbat klart för idag. Men dagen är inte slut för det!

Klev upp 02.30 som vanligt idag, åkte till jobbet och jobbade på med mina vanliga sysslor. När jag var klar för dagen åkte jag hem till mamma och pappa. Hade funderingar på att rida en sväng på Bullen, men kom fram till att det var lite ont om tid och skippade den idén. Tänkte rida i helgen istället!
Istället samlade jag ihop äpplen som fallit från träden i trädgården och gav dom till korna. Det uppskattades, framförallt av dom äldre korna som vet att äpplen är gott :)





Hästarna blev lite avundsjuka, men dom fick några äpplen dom med!

Strax ska jag göra mig klar för att åka till ridskolan. Ska bli kul, för jag tror att vi ska hoppa idag!

Imorgon är det jälladagen, men jag kommer nog inte åka dit. Ingen var intresserad av att åka med, och sååå viktigt är det ju inte att åka dit och kolla..
På eftermiddagen ville Emilia samla ihop ett gäng för att fira hennes födelsedag. Vi ska ut på stan och käka, mer än så vet jag inte än. Men det ska bli kul, för då får jag åter igen sminka mig och dra på mig lite finare kläder!
Det är nästan lika kul som själva aktiviteten i sig.. haha!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: camilla

men ville ingen med?! FAN att jag jobbar, annars hade vi kunnat gått å kollat runt :) vi får ta de nästa år!! kramar

2010-09-11 @ 09:26:53
URL: http://gustavssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0