Internetsurfar :)

Sitter just nu på 4 olika hemsidor och kikar:

Blocket.se --> Kollar efter en passande hästtransport
blogawards.se --> mkt reklam om det just nu, men tyvärr är det i stort sett bara "modebloggar" som blir kända. Och mode är, som ni kanske redan listat ut, inte mitt största intresse...
Blogg.se --> Som ni kanske märker skriver jag en blogg :)
Dressroom.se --> Dom har fina underkläder och träningskläder, vore kanske kul att beställa hem lite nya, fina kläder!

Är väldigt sugen på att shoppa lite nya plagg eftersom jag sällan har tid att dra runt på stan och handla. Men om jag har lite tid över i helgen kanske man ska ta sig en promenad i Uppsala?

Jag ska strax skutta in i duschen och sen bär det av till ridningen. Nu tänker nu antagligen: "varför ska hon duscha INNAN hon åker och rider!?" ja ja, jag vet, Johnnie säger också så!  Men just nu luktar jag ko och har lite fett hår, och alla vet att hästtjejer är lite kinkiga :) Dessutom känns det mer "accepterat" att lukta häst bland folk än ko..! Eller har jag fel?

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0