Fredag kväll, ensam..

Nu har jag precis kommit hem från ridningen. Ringde Johnnie på hemvägen för att kolla hur det gick med motorn han skulle plocka ur en kompis bil. Det gick tydligen inte så bra som det var tänkt, så jag och vår hund Viggo blir nog ensamma större delen av kvällen.
Det är alltså en perfekt kväll för att skriva blogginlägg :) Johnnie tycker nämligen att det här med bloggar är totalt onödigt.
På sätt och vis kan jag hålla med, men samtidigt är det kul att skriva av sig lite ibland! Dessutom tror jag nog att mina vänner gillar att ha en liten inblick i vad jag gör och är med om.
Det här med att vara riktigt ego i ens blogg är däremot inte riktigt min grej. Har testat att lägga in mkt bilder på mig själv och så, men det känns inte riktigt bra.. Men det verkar ändå vara det som folk tycker är kul att se på bloggen.
Jag kanske vänjer mig med att vara ego ju längre tiden går, men tills dess får ni stå ut med mina bilder på djur, natur och vänner :)

ja ja, nog om det!
Jag är inte helt nöjd med ridningen eftersom Hotti var väldigt stel och bråkig, men om det nu är till någon tröst mjuknade hon ordentligt mot slutet av lektionen.


Sitter just nu och samlar inspiration till att ändra designen till bloggen lite. Det brukar ta sin tid att få det som jag vill ha det. Men ju personligare bloggen blir, desto bättre :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0