Ridning!

Tänkte klottra ner ett snabbt inlägg innan jag drar hemifrån :)

Har börjat dagen med en ordentlig joggingtur på ca 3-4 km. Det var längesen jag joggade själv, dvs utan hunden, så jag kunde springa helt i min egna takt.
När jag kom hem blev jag väldigt förvånad över att klockan inte var mer än den var, för riktigt sååå fort trodde jag inte att jag sprang. Jag kanske har bättre kondis än jag trott..

Nu har jag duschat lite snabbt och ätit frukost. Sen bär det av hem till mamma för att rida, fixa i sadelkammaren och klappa kycklingar :)

Om pappa har möjlighet att följa med ska jag eventuellt åka och kolla på transporter imorgon. Hoppas verkligen att jag får tag i en snart, vilken frihet jag skulle få! Då kan bullen följa med mig överallt!


Nu ska jag som sagt hem och rida honom lite. Tänkte öva lite hoppning idag, men som den travhäst han är så har han ibland svårt att hålla koll på alla sina ben. Får se hur det går, men senast var han mkt duktigare än jag trodde han skulle vara! Min duktiga lilla pojk :)

Nu måste jag sticka, men jag återkommer väl nån gång framöver..

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0