Hoppning med Bullen

Red Bullen idag och hoppade några språng över hinder. Dock var han väldigt fjantig idag, vilket nog berodde på en blandning av att det blåste, mamma var med och att han var ovan vid att hoppa. Var trots allt i höstas vi hoppade senast!

Åkte av också, riktigt ordentligt! Det var längesen senast. Bullen hoppade fint över det högre hindret men kastade sig åt sidan direkt efter, vilket gjorde att jag tappade balansen och åkte av. Ett skrapsår och en öm hand blev resultatet :)
Mamma filmade just då, och jag kollade just på klippet. haha, allt jag säger är "oj" när jag landar på marken och sen ett "aj" när jag börjar resa mig upp. typiskt mig!



Mamma var lite ringrostig på att fota märkte jag! Men hon fick till några bra bilder iaf, och så har vi denna, som är riktigt komisk:



I helhet är jag nöjd med ridpasset, även om jag vet att han kan bättre. Men det finns bara en väg att gå: Öva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0