"Hur du kan påverka hästens hållbarhet"

Imorgon ska jag ta morgonpasset bara för att kunna gå på en föreläsning på eftermiddagen. Skönt att ha ett jobb som är så flexibelt! Fast nu är det dags för vårbruk, och då kommer vi alla ha fullt upp. Det innebär att det är svårare för mig att vara ledig/ta morgonpasset.
Men samtidigt är det skönt att jobba på ordentligt, både för plånboken och träningen :)



Föreläsningen är på Gimo ridklubb, där jag rider. Senast jag var på en föreläsning där lärde jag mig massor, så jag hoppas att den här är lika bra och att jag lär mig mkt om hur jag kan påverka hästens hållbarhet!

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en spännande föreläsning!

2011-04-17 @ 14:46:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0