Promenad med lilla Sköna :)

Idag åkte jag hem till mamma och pappa för att klippa några får. Lammen har ju börjat ploppa ut och alla fåren är inte klippta än.. Brådis! Hoppas på att hinna ta resten nu under påsk.

Pappa pratade ju om att jag borde lära Sköna gå snällt i grimma, för att underlätta hanteringen av henne när hon blir stor. Kände mig pigg och lite busig, så jag satte på henne en grimma och var beredd på en ordentlig springtur.
Men hon traskade likt en hund efter mig! Trodde aldrig att hon skulle vara så duktig!

Mamma skulle hämta posten, så vi gick med. När vi gick längs hästhagen kom hästarna i full galopp och började trava omkring i samlad trav likt ett gäng arabiska fullblod, supersnygga! Hann tyvärr inte få till några bra bilder på det..


Bullen kom fram och hälsade, men dom visste inte riktigt hur dom skulle behandla varandra..




Mamma tog några bilder på oss i det fina vårvädret :)


Är fortfarande förvånad över hur snällt hon gick bredvid mig hela tiden! Min underbara lilla tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0