Tjurruset

I söndags när jag träffade min älsta bror och hans flickvän Maria passade jag på att fråga om dom ska springa några lopp i år. Det började med att jag frågade Maria om hon skulle delta i Tjejmilen detta år då hon var med förra året. Jag sprang ju Tjejmilen 2009 men 2010 var jag för otränad.

Maria tror att hon kommer vara med i år. Vore jättekul, för då kan vi åka dit tillsammans. Robin tyckte att vi borde ställa upp i lite lopp där även han kan vara med, och det har jag tänkt. Hoppas till exempel på att kunna ställa upp i Midnattsloppet, där både killar och tjejer springer en mil på natten.

Sen började Robin prata om Tjurruset. Nämnde en gång för honom att det vore kul att ställa upp nån gång, och han tycker att vi ska delta i år. Jag som är så otränad! Det kommer bli en hård sommar för mig :)
Det värsta med mig är ju att om nån annan är taggad och vill att jag också ska delta i nåt, så blir jag också supertaggad och tackar ja. Haha, jag är inte svår på det viset..
Så det ser ut som att jag och brorsan ska delta i sveriges tuffaste terränglopp i år.. :)

Det innebär att jag kommer få ge mig ut i alla väder och på alla väglag i sommar för att öva. Ju lerigare, desto bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0