Harvning

Härligt väder vi haft idag! Riktigt varmt och skönt :)

Förmiddagen gick åt till att leta upp min internetdosa(som varit borta en vecka och vi hade letat överallt!) och min kalender från förra året(dags att deklarera). Båda kom fram efter massor av letande, och då föll en stor sten från mitt hjärta!

Så dagen började först inget vidare, men det vände och resten av dagen har gått jättebra. Humöret har varit på topp!

Harvade lite idag också, vilket är väldigt kul då jag gillar att göra nåt annat än dom vanliga sysslorna emellanåt. Dessutom tror jag att chefen tycker att det är rätt skönt att kunna langa över körandet till mig så att han kan syssla med annat. Harva är ju inte svårt, så till och med jag kan göra det :)





Tog några bilder när chefen körde i väntan på att han skulle överlämna ekipaget till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0