Slutkörd!

Tog morgonpasset idag på jobbet då vi hade en del att göra. Vi provmjölkade, mockade och tog hem nykalvade kor.
När jobbandet var klart duschade jag och drog på mig hästkläder. Åkte till stallet, gjorde iordning Bullen och gav mig iväg.

Träffade på en bekant med häst och efter att ha pratat ett tag sadlade hon sin häst och hängde med. Det var jättehärligt att vara ute och rida idag, vet inte riktigt varför.. Kanske var det vädret, temperaturen eller kanske helt enkelt den mysiga höstkänslan?

Kom hem sent, och då var det bara att sätta igång med maten. Nu är jag klar för idag, och helt slut!

Tyvärr har jag inga nya bilder, för kameran glömdes hemma och mobilen laddade ur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0