Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen, skönt! Trivdes väldigt bra med att jobba så mycket som jag gjorde, det var egentligen bara dom tidiga mornarna som var lite kämpigt.
Annars gillar jag att gå och pyssla med djuren, städa och göra precis vad jag vill. När chefen är borta får man ju lite extra frihet :)

Har framförallt använt högtryckstvätten flitigt, och mjölkstallet kan nog inte bli mycket renare än vad det är nu! Högg även in på mjölkrummet, och tvättade väggar och under mjölktanken. När jag stod där, inklämd mellan mjölktanken och väggen, uppskattade jag verkligen att jag inte är rädd för spindlar. Såg några riktiga bamsar!
Dock jobbigt stt städa på ett ställe med mycket spindlar, vill ju inte göra dom illa...



Nu när jag åter är hemma kan jag ladda upp bilder, de är ju lite roligare då! Blir så otroligt tråkigt med bara text!
Sen får ni ju stå ut på att det bara är bilder från jobbet, ni förstår väl varför.. Har ju liksom inte gjort nåt annat än jobbat den senaste veckan!

Men men, härligt att vara hemma igen som sagt. Johnnie ligger här bredvid på soffan och sover, så allt är som vanligt :)

På väg hem från ridningen(Lasse var snäll och tog över mjölkningen så att jag kunde åka till riskolan som vanligt) köpte jag pizza till mig och Johnnie. När den var uppäten åkte vi över till våra grannar för att fika. Trevligt sällskap och smarrigt fika, vad mer kan man begära en fredagkväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0