Datorproblem

Nu kan jag iaf komma in på internet, men jag kan inte ladda upp bilder och internetanslutningen är urusel...Så ni får stå ut med få uppdateringar och inga bilder en tid framöver. 

Ska ta det från början..

Johnnie tappade min bärbara dator med "internetpluggen" före. Det resulterade i att USB-uttaget, eller vad de nu kallas, bröts sönder och "internetpluggen" blev alldeles sne. Internet ville inte funka i nåt annat uttag, så det blev lite knepigt.
Har lämnat över datorn till brorsan som ska se om han kan få ordning på den.

Johnnie har köpt en liten bärbar dator att ha i lastbilen, och det är den jag använder just nu.

Nu ska jag sova, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0