Helg!!

Nu har min helg börjat! Och nu börjar det killas lite i magen eftersom det inte är långt kvar innan jag och Johnnie åker utomlands! Har ju aldrig varit utanför Sveriges gränser, så jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig.. Men det ska bli kul att åka ut på äventyr :)

Sitter just nu här vid datorn och kikar lite. Alldeles strax ska jag stänga av datorn och gå ut. Snö ska skottas och ved ska bäras in. Sen ska ett helt hus städas, för det är alltid skönare att komma hem efter semestern om huset är rent och snyggt!

Ikväll ska jag iväg och rida lektion, och sen gäller det att jag kommer isäng tidigt. För imorgon på morgonen ska jag iväg och jobba lite hos bonden här i närheten. Han frågade så snällt, och jag har alltid så svårt att säga nej.. Efter att jag jobbat klart ska jag och Johnnie in till stan och fixa det sista innan semestern.
Sen blir det till att packa! Nu killade det till i magen igen..Va kul det ska bli!

nä, här kan man inte sitta hela dagen!

obs! Jag kommer inte uppdatera bloggen nåt under resan, men när jag kommer hem ska ni få se massor av bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0