Shoppingtur i stan :)

Igår var jag in till stan och shoppade. Det var riktigt längesen! Eller ja, jag var ju in till stan förra helgen och träffade Malin + handlade lite småsaker, men det var längesen jag verkligen shoppade.
Och såhär mkt var det flera år sen jag köpte så en och samma gång. Jag är så kräsen att jag oftast inte hittar speciellt mkt som faller mig i smaken :)

När jag är i stan brukar jag antingen känna mig lite less, sliten och uttråkad eller glad, snygg och pigg. Oftast beror det helt enkelt på hur trött och hungrig jag är, för är jag hungrig blir inget bra på nåt sätt! 
Men igår var humöret på topp och det kändes bra att förnya garderoben lite, är så sällan jag handlar kläder numera.. 

Bilder på det jag handlade finns inte än, men det kommer väl lite då och då.. vartefter jag använder kläderna och så! Men jag kan räkna upp det jag köpte(ska försöka komma ihåg..)

# En polotröja och en huvtröja att ha på jobbet(båda på rea)
# Två fintröjor(ena på rea)
# Ett par mjukisbyxor
# En skjorta
# En bikini
# Lite snygga underkläder som jag ska överraska Johnnie med.. :)
# Lite smått och gott på apoteket, t ex flux, hudvårdsprodukter och liknande
# Strumpbyxor

det var säkert nåt mer, men det var de jag kom på!

Eftersom jag kände mig så snygg igår tog jag några bilder. Så när jag känner mig sliten kan jag se på dom och tänka: "fan, va jag är(eller var..) snygg" haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0