Söndagspyssel

Min söndag började med att jag jobbade fram till 11(6-11) sen åkte jag hem och åt lite, duschade och drog på mig stallkläder. Sen spenderade jag några timmar i stallet där jag pysslade med lite allt möjligt.  Satte bland annat upp några tavlor i sadelkammaren för att det ska bli lite mysigare därinne.

Tavlan på Bullen fick jag av mamma och pappa en julafton för några år sen. Mamma hade hittat på ett ställe där man kunde beställa tavlor på travhästar. Bullen sprang ju på travet i många år, så det är kul att ha en tavla med honom på tävling :)






Smörjde in våra 2 lädersadlar också innan jag åkte. Resten av sadlarna är av syntet så dom är mer lättskötta :)



Lite lagom söndagspyssel!
Resten av kvällen bestod av städning och inhandling av mat. Sen kollade vi på Wallander innan vi kröp ner i den mysiga sängen med nya sängkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0