Flitig idag :)

Idag har jag varit flitig måste jag säga!

Först klev jag upp 5.00 för att jobba morgon på gården här i närheten. Sen åkte jag hem och duschade innan jag åkte vidare hem till mamma och pappa för att rida.
Håller på att "sätta igång" 2 av våra tjocka ponnyer som slöat alldeles för länge så dom fick jobba lite idag. Tyvärr är det lite svårt att rida oskodda hästar när det är såhär halt ute, så jag fick rida runt på gården där det var lite bättre väglag.

Bullen var jättesur hela tiden när jag pysslade om dom andra hästarna, men sken som en sol när han sen fick stå på stallgången och bli ompysslad :) Han ville ha matte för sig själv..

Dock kunde jag inte rida honom ordentligt då han bara är skodd och broddad i fram.. Måste komma iväg till ett ridhus!



bilden är inte tagen idag, glömde kameran tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0