Nyårslöften

Jag vet inte hur duktiga ni är på att hålla nyårslöften, om ni ens har några, men jag tänkte i detta inlägg räkna upp mina. Det är inte löften jag strängt måste hålla, snarare riktlinjer för vad jag ska tänka på och helst bli bättre på under detta år.

# Komma igång med träningen - Kom igen nu latmask, rör på fläsket! Jag mår ju bättre och är piggare när jag tränar regelbundet. Dessutom är jag friskare! Nu är det dags att återgå till mina gamla rutiner(jogga på förmiddagarna innan jobbet)

# Träffa kompisar - Jag måste bli bättre att höra av mig till mina vänner, och framförallt träffa dom! Har haft så mkt att göra här hemma att jag knappt haft tid för att ses. Jag kan ju nästan alltid ses när dom vill, men det är sällan jag som hör av mig först..Skärpning!

# Tänk inte "jag gör det sen" - Jag är bäst på att skjuta fram saker som måste göras. Bättre att göra det på en gång så är det gjort! Så varje gång jag tänker: "sen" måste jag göra saken direkt, som straff :)

Nu har jag lite att jobba på! Och än så länge går det bara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0