Söndag förmiddag

Sitter här och äter lite fil och müsli för att ladda magen med lite ny föda. Har precis kommit hem från extrajobbet, och nu väntar jag bara på att jag ska få tillräckligt med varmvatten för att ta en dusch. Just nu eldar vi nämligen fram varmvattnet, och eftersom det bara verkar vara jag som sköter elden hinner den nästan brinna ut innan jag har möjlighet att kasta in ny ved.

När jag duschat klart ska jag skutta i ridkläderna och åka hem till mamma och pappa. Tänkte, om tid finns, även(förutom bullen) rida Tara lite. Dags för henne att börja jobba! Hon har fått slappa länge nu..
Har inga bra bilder på henne i den här datorn, här är en av dom få jag har:


Tara till höger, helbrorsan Oliver till vänster. På bilden är dom sura över att jag ger korna äpplen :)

Nä, nu ska jag kolla om det finns varmvatten.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0