Tara

Jag skrev ju förut att jag inte hade så många bilder på Tara på den här datorn. Just därför tog jag en snabb bild i söndags då jag red henne lite:



Såklart var hon så ivrig att huvudet kastades fram och tillbaka, därav frisyren och tyglarna som ligger framme vid öronen :)

Hon är väldigt envis och vill inte alls lämna flocken, så det blev en kamp mellan oss som vanligt.. Vi red på vägen runt huset många varv innan hon började lugna sig och acceptera att hon skulle vara ifrån flocken ett litet tag. Och när hon lugnat sig tillräckligt ledde jag in henne igen och trots att vi bara skrittat så var hon svettig!
Haha, hon hetsade upp sig så mkt att hon tröttade ut sig själv! Dessutom är hon lite för rund också..

Hon är alltid knepig när hon inte arbetat på länge, men nu är det dags för min lilla gula tjockis att börja jobba!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0