Vi drar till fjällen :)

Hejsan! Förlåt för den kassa uppdateringen, men jag har haft mkt att göra... Samtidigt är det inte mkt av det som är tillräckligt intressant för att skriva om här!

Men jag kan glatt berätta att jag börjat träna igen. Känns skönt att röra på sig igen! Pga min dåliga kondis blir det inga långa sträckor jag joggar, men ju mer jag orkar desto längre sträckor blir det självklart. Dessutom är det inte speciellt kul att jogga på vintern, det är mkt roligare på sommaren!

Dessutom ringde brorsan i förrgår och undrade om jag ville åka med till en backe och åka snowboard i helgen. Men jag ska jobba då.. Men nästa helg hakar jag gärna på, så han ska höra med gänget om vilka som är intresserade av att åka nästa helg också.
Ska höra med Camilla om hon vill me, för hon var iaf intresserad när vi pratade om att åka upp nån helg nu under vintern.
Camilla, om inte jag sms:at dig när du läser detta, så kan du vara så säker på att det plingar eller ringer om mobilen snart :)



Brorsan har även skaffat en snöskoter som jag ska få testa. Har aldrig kört skoter så det ska bli skoj! Dessutom tyckte han att vi skulle åka pulka efter den nån dag. Blir som på den gamla goda tiden då barnen Wallin åkte i den långa backen från huset ner till ladugården i Almunge :) Oj, va kul vi hade!
Och jag kan meddela er om att jag är lika barnslig som då.. Syrran tycker att jag är jättepinsam när jag fjantar mig, men jag bara är sån! Jag skyller på dom "fjaneri-gener" mamma gav mig!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0