Fullbokad lördag

Hade en fullbokad, men otroligt rolig dag igår!

Först träffade jag mitt "Almungegäng" i Öregrund några timmar. Vi är ju 6 stycken egentligen, men Sandra skulle jobba och kunde inte ses. Men att samla ihop 5 av oss var riktigt bra! Framförallt med tankte på att Leila bor i Finland numera.

Vi satte oss på en klippa och fikade lite innan vi drog på oss badkläderna och tog oss ett dopp i det kalla vattnet. Dom andra var inte så sugna på att bada, men jag och Emilia tyckte att det var lika bra när vi ändå hade chansen!
Men kan glatt meddela att alla var i plurret tillslut :)


Sen åt vi glass innan det var dags för mig att åter vända hemåt. Tack för en trevlig dag tjejer!

Hemma gjorde jag mig fin, sen bar det av till jobbet. Var nämligen bjuden på middag och fest där.
Hade en jättetrevlig kväll, men var väldigt sliten när jag kom hem. Skönt att inte ha nåt inplanerat idag, så att jag bara kan ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0