Tips :)

Fick denna kommentar idag:

För att jobba bort hans "dragande" skulle jag se till att han är sysselsatt hela tiden. Hela tiden aktiv ridning, tempoväxlingar, ställning, böjning, rörelser av olika slag mm.
Håll honom koncentrerad på nåt annat än att dra i bettet. Lycka till!


Jag vill jättegärna ha tips angående min ridning, så jag blev väldigt glad för kommentaren! Bullen är väldigt knepig att rida, och samarbetar inte mkt.. Därför behöver jag all den hjälp jag kan få, tills jag hittar på en bra instruktör :) Det går framåt iaf, sakta men säkert..




Kommentarer
Postat av: Malin

Råkade visst va "anonym" när jag skrev ridtipset =P

2011-07-07 @ 22:16:32
Postat av: Travel in Uzbekistan

Thank you very much for that marvelous article

2013-03-15 @ 05:00:49
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0