Tennis!

Igår var jag, Johnnie och Pontus väldigt duktiga :)

Först åkte vi in till stan och handlade lite smått och gott på stadium. För min del blev det ett tennisracket, ett par nya skor att springa i och en knippe träningsstrumpor. Köpte ävet ett tennisracket åt syrran, för hon ska vara med och spela.
Johnnie har nyligen fyllt år, så han fick ett tennisracket, bollar och medlemskap i tennisklubben i present. Han har länge velat börja spela, så jag tyckte att det var en bra present!




Johnnie och Pontus kunde inte låta bli att testa sina nya racket såfort vi kommit hem..




När vi kom hem från stan skuttade vi i träningskläderna och åkte till spåret. Jag sprang 5 km och grabbarna+vovve gick/joggade 2,5km. Dom var så duktiga så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0