Uppdatering

Sådär ja! Äntligen hemma igen.
Har bott på jobbet några dagar, därav den dåliga uppdateringen. Chefens pappa är nämligen bortrest, så jag har jobbat extra mkt nu. Fast egentligen inte så jättemkt, för praktikanten gör ju halva mitt jobb :)

Känns iaf skönt att vara på hemmaplan igen, för det är ju som man brukar säga: Borta bra, men hemma bäst!

Fast jag måste erkänna att jag trivs väldigt bra på jobbet. Så hade jag bara Johnnie och mina djur där, hade jag lätt kunnat bo där i närheten. Trivs med att slippa den långa vägen hem, kunna gå omkring bland korna om kvällarna och i över huvudtaget ha mer koll på djuren.
När nån ko eller kviga ska kalva vill jag ha koll på att allt går bra, om jag så ska kolla till henne några gånger under natten! Det går ju inte i nuläget..
Kanske man skulle skaffa sig en egen gård ändå :)

Imorgon jobbar jag eftermiddag, och på förmiddagen måste jag till stan och handla lite inför midsommar.

aja, de var iaf en liten uppdatering på läget!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Anna, skaffa en egen gård så kan jag komma och klappa kalvar. Och jobba hos dig på helgerna ;)

2011-06-23 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0