Lagun-bygget

Här kommer några bilder från bygget som pågår på mitt jobb just nu. Det ska bli en flytgödel-lagun. Där ska alltså kornas dynga och kiss samlas, för dom som inte är insatta.





För att ni ska inse hur stor lagunen är, fotade jag när en av killarna var nere i den. Man ser ju honom knappt!


När jag var där och hjälpte till blev jag jättesugen att åka på rumpan ner till botten. Ja, jag vet..Det är barnsligt, men jag kommer aldrig växa upp! Dom "galna" generna kommer nämligen från mormor och morfar, och dom var lika knasiga livet ut :)
Man får iaf inte tråkigt i mitt sällskap..

Nästa knäppa idé var att försöka springa upp för väggen igen. Både brant och superhalt! Gick så långt att jag och chefen satsade 500 kr. Han trodde inte att jag skulle klara det, men jag tror de. Eller rättare sagt trodde..

Tog mig faktiskt upp i ett hörn, men chefen(som inte var närvarande) hävdade att det inte gills. Men inga regler bestämdes, och målet var att jag skulle ta mig upp. Sen hur och var jag gör det sa vi inget om. Nu måste jag alltså försöka igen, fast på en av sidorna. Det kommer INTE bli lätt.. Men skam den som ger sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0