Hemma!

Har precis kommit hem och satt mig i soffan. Johnnie och Pontus var här när jag kom hem, men skulle åka och köpa nåt så just nu är jag ensam hemma.
Jag mår lite bättre, men inte helt bra. Magen är orolig..

Egentligen skulle jag ju jobba hela dagen idag, men kände att det var bättre om jag åkte hem och såg till att få ordentligt med mat och sömn. Förhoppningsvis kan jag jobba imorgon, men det återstår att se.
Chefen kommer hem idag, så Lasse blir iaf inte ensam. Hade ju självklart stannat om chefen inte skulle komma hem idag. Man vet ju aldrig vad som kan hända på en gård, så det känns ju inte bra att lämna nån ensam där.

Har fotat en hel del på gården, så nu har jag lite nya bilder att visa. Men det får jag ta sen, när jag har mer tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0