Hopplektion!

Igår var det hoppning som stod på schemat, så jag var jättetaggad! Hoppning är superkul!

Lektionen gick bra, men tyvärr är dom alldeles för korta :) Red Arix igen och nu börjar jag förstå mig på den lilla gossen! Han hoppade jättefint och det var bara en sak Marie klagade på, och det var min sits. Den har blivit mkt bättre, men det finns mkt småsaker att bättra på!
Sista hoppen gick bäst, för då var både min sits bra och Arix skötte sig.

Träffade på Sessans ägare också. Det var ett tag sen jag träffade henne och det var kul att höra sig för lite om hur det går med Sessans träning och så. Dessutom är det kul att prata med nån som gillar Sessan lika mkt som jag!
Sessan ska föla i sommar, men är redan nu tjock som en padda. Hur kommer hon se ut strax innan hon fölar egentligen!?

Gammal bild på Sessan:

 

Märkte just att jag har träningsvärk i magmusklerna! Nog för att jag är otränad, men SÅ hårt pass var det inte i går. Fast jag har märkt att jag använder magmusklerna allt mer när jag rider. Antagligen för att jag blir bättre och bättre på att verkligen rida ordentligt! Ingen skrittrunda i skogen här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0