Illamående..

Nu har magsjukan brutit ut ordentligt. Mådde ju illa igårkväll och sov väldigt oroligt. Vaknade vid 12 på natten och mådde sämre, vilket resulterade i en ordentlig "spy-attack" en halvtimme senare. Usch..
Som tur var hade jag en påse i beredskap så allt var under kontroll(så mkt kontroll man kan ha över en magsjuka alltså).
Somnade om och sov lite bättre, men inte helt bra. Vaknade flera gånger.. Blev inte mkt sömn för mig med andra ord!

När alarmet ringde och det var dags att gå upp mådde jag illa igen. Spydde ännu en gång och eftersom maginnehållet tog slut var det inte alls speciellt roligt då magen fortsatte sina försök att stöta upp mer. Efter det mådde jag mkt bättre och åt lite frukost så att kroppen förhoppningsvis skulle få lite energi.

Tog mig igenom större delen av mjölkningen men Lasse var snäll och bytte av mig mot slutet. Det går lite upp och ner med illamåendet, så jag tänkte avvakta lite i hopp om att kunna jobba under eftermiddagen oxå.
Ska nog ta en dusch och sova lite, det brukar vara bra när man är sjuk :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0