Köttfärssås

Sitter här hemma i soffan och har precis smällt i mig massor av mat. Känner mig som en boll! Lagade köttfärssås idag, och den blev jättegod. Och när nåt är jättegott blir det lätt att man stoppar i sig lite för mkt.. Dessutom gjorde jag lite sallad till, och det var verkligen pricken över i:et. Så nu är jag proppmätt!

Johnnie jobbar eftermiddag den här veckan också, och blev jätteavis när jag berättade vad jag lagat för mat. Han älskar nämligen köttfärssås.. Så nu kommer han säkert skynda sig hem, för här finns inte bara hans flickvän och den efterlängtade sängen, utan också massor av smaskig mat :)

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Ska bli jätteskönt, för jag känner mig lite trött i benen!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0