Mätt och belåten :)

Sitter här och kollar på Efterlyst som är ett av mina favoritprogram. När jag tänker efter är det inte många andra program jag kollar på.. Mer än símpson och family guy :)

Har precis ätit och är riktigt mätt och belåten. Under tiden jag lagade maten förberedde jag efterrätten, chokladpudding och vaniljsås. Brukar normalt inte vilja ha efterrätt efter middagen då jag brukar vara för mätt, men idag fanns det en anledning!

Nu är så gott som alla på jobbet magsjuka(eller har varit) så det känns som om chansen att jag ska hålla mig frisk är rätt liten.
Jag känner mig som en ensam hjort i en skog full av jägare! Det är kört, helt enkelt..
Och nu på kvällen har jag känt mig lite illamående. Antagligen bara pga att jag känner efter för mkt, brukar ju vara så!

Men just därför åt jag riktigt ordentligt nu på kvällen. För ska jag bli magsjuk, ska jag iaf äta ordentligt och njuta av maten innan den kommer upp igen :) haha!

Vi får se hur jag mår imorgon, men jag vill verkligen inte blir sjuk just nu.. Jag är redan förkyld, jag ska jobba extra nu pga att chefen ska åka bort och vi ska hoppa på fredagens ridlektion.
Aja, det går som det går..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0