Sovmorgon!

Förkylningen håller i sig. Tog en ordentlig sovmorgon idag för att förhoppningsvis skynda på tillfrisknandet. Vaknade i natt en sväng, vilket inte är likt mig. Det var andra gången på kort tid jag vaknar och är helt klarvaken. Gick ett varv i huset men allt var lugnt, så jag gick på toa och återvände sen till sängen.
Johnnie sov djupt och märkte inte att jag lämnat sängen. Kröp nära honom och somnade lugnt om igen.

Har precis ätit frukost, och nu tänkte jag ta en skön dusch innan jag åker till jobbet. När man är sjuk känner man sig ju så äcklig och ofräsch, så jag tänkte råda bot på de. Känner mig lite frusen också, och en het dusch brukar vara perfekt då!

Kastar in en bild på årets första lamm, som på bilden tycker att det är trångt vid matbordet.. haha! Ett tips är att ta varsin sida!


Det är mkt djurungar hemma hos oss just nu, och fler är påväg! Senast igår stod jag och pappa och kollade på en tacka som såg misstänkt ut. Lite senare ploppade det ut 2 lamm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0