Stadium

Var in till stan idag pga att mamma och pappa behövde en reservdel till bilen, och eftersom dom båda jobbade undrade dom om jag kunde hämta det.
Inne på Mekonomen träffade jag på en tjej jag gick i grundskolan tillsammans med, alltid kul att se vad det blev av folk efter att man skiljdes åt efter studenten :)

Sen åkte jag till Stadium för att kolla efter nya träningskläder. Hittade en t-tröja, en löpartröja och ett par löparbyxor. Nu är jag taggad att ge mig ut och springa! Ska försöka hitta ett par nya skor också, då dom gamla börjar bli slitna.




Ska fixa lite ny musik att träna till också, då jag är väldigt trött på den musik jag har nu. Några tips på bra låtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0