Sista april

Igår firade vi sista april genom att först grilla här hemma hos mig och Johnnie. Både trevligt, roligt och gott :)

Pontus började spela musik, man han var ingen vidare på de då han hela tiden bytte låt. Vet inte om vi hörde en enda hel låt!



Sen åkte vi vidare till några bekanta inne i samhället. Det första jag lyckades med var att riva ner en bokstav som satt på väggen så att den gick sönder. Lovade att ersätta den, men hon bara skrattade och sa att hon skulle limma. Tur att man känner henne sen tidigare, så att hon inte blev sur..

Stack senare vidare till Folkets hus där det var fest. Träffade mycket trevligt folk där, folk jag inte träffat på länge. När dom  skulle stänga gick vi vidare ner till grillen, där jag(!) hamnade i bråk. Alla som känner mig vet att jag inte är den typen som slåss. Var en person som gav sig på mig för nåt jag inte ens sagt, finns mkt konstigt folk här ska ni veta.. 
Aja, så kvällen slutade inte bra och idag har jag varit bakis hela dagen. Finns ju en anledning till att jag inte dricker så mkt längre.. Tycker helt enkelt att för mycket tid går till spillo.

Men kvällen/natten var ändå trevlig, fram tills att vi lämnade folkets hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0