Frågor!

Namn: Anna
Piercingar: 5 st, 3 i vänster öra, 2 i höger
Tatueringar: Nej, inte än..Men vill ha!
Längd: 167cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Mörkblond, vilket jag skyller på när jag inte använder hjärnan..
Fräknar: Lite på axlarna..
Motto: "Det löser sig" och "vill man, så kan man"
Kär? Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Har alltid velat ha en liten gård..
Tycker du att du är attraktiv? Nja, emellanåt. Beror på humöret :)
Vad är du rädd för? Att nån närstående ska råka ut för en svår olycka/dö.
Gillar du berg- och dalbanor? JA! Jippi!!



Senaste…
Filmen du hyrde? Nån skräckfilm för säkert ett år sen..
Filmen du köpte? Har jag någonsin köpt en film..?
Låten du hörde: On the floor- Jennifer Lopez
Låten du laddade ner? Har aldrig laddat ner musik!
Personen du ringde? Johnnie 
Personen som ringde dig? Johnnie
TV-program du såg? Kollar på en film just nu. Tror den heter "stepbrothers" och visas på 3:an.
Person du tänkte på? Johnnie, kan han inte sluta jobba nu och komma hem till mig?



Favorit…
Låt:
Mr. saxo beat- Alexandra stan 
Sak att göra: Oj..finns mkt jag gillar att göra..Beror ju på vad jag känner för just då! 
Sport: Ridsport, innebandy(att spela själv alltså, inte bara kolla på!)
Kläder: En åtsittande tröja/top och ett par tighta jeans funkar alltid :)
Film: Braveheart?
Bil: Mina galanter ligger fortfarande varmt om hjärtat..(mitsubishi galant)
Serie: Scrubs, utan tvekan!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja!
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja. (den som är fri från synd kan kasta första stenen)  
Varit i slagsmål? Ja, det kan man väl säga..men det var inte jag som slogs! Jag är för snäll, smart och väluppfostrad för de!
Blivit arresterad? Nej.
 



Antal…
Gånger du varit kär?
Har varit olyckligt kär några gånger, och kär på "riktigt" 2 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte, hoppas inga!
Tjejer du kysst? ca 3 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 gång :)

Senaste…
Boken du läste? "sista samtalet", dock ej färdigläst.. 
Personen du fick e-mail av? En bekant
Personen du fick brev av? Får aldrig några andra brev än räkningar..
Personen du fick sms av? Johnnie!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Påsk tror jag!
Saken du köpte? t-tröjor..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0