Regn!

Gick upp rätt tidigt idag också(var ju tidig upp igår med) och åkte till stallet. Vädret var inte fint, men det regnade i allafall inte.

Hämtade Bullen och gjorde klar honom, och lagom tills att jag hoppade upp började det regna. Jippi..

Tur att jag har mina nya, sköna regnkläder!


Vet inte om det syns, men vägen är superlerig och kladdig!


Både jag och Bullen var plaskvåta när vi kom hem, och värre hade det varit om jag inte haft regnkläder. Min syntetsadel tar det nog ett tag att torka..

Även Bullen fick jobba ordentligt på sin kondis idag, då vi travade och galopperade nästan hela svängen. Kan inte göra mycket annat nu när det är så blött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0