Hubertusjakt

Igår deltog jag och Bullen i ridklubbens årliga hubertusjakt. Vi red en lång tur på vägar och i skogen, sen hoppade vi lite hinder innan det var dags att leta efter räven :)

Räven var ett mjukdjur, och vi andra som inte hittade den fick varsin liten mjukisräv som tröst/minne.








Min mjukisräv bor numera i sadelkammaren tillsammans med mina prisrosetter.

Bullen var bra trött efter dagen, men det är klart, för aldrig har han varit så het som under gårdagen bland alla andra hästar :)

Idag kom Åsa över och red Bullen samtidigt som jag red Mirran. Mirran var lite extra knepig idag när Bulle var med, men det gick bra ändå. Hon tyckte att Bullen var helt annorlunda att rida i jämförelse med hennes frieser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0