Julmarknad

Idag har jag varit på julmarknad tillsammans med mamma. Ja, jag vet att det är lite tidigt för julmarknad, men det var inte jag som valde datumet :)

Folk verkar tycka att man inte ska åka på julmarknad innan man fått lite julstämning, men jag tycker att det är lika mysigt ändå. Dessutom är det skönt att gå på sånt såhär långt innan jul, för nu känner man ingen stress inför julens alla måsten!
Fast jag brukar inte vara speciellt stressad runt jul, utan njuter mest av stämningen. Levande ljus, myskvällar när snön yr utanför fönstret och familjens/släktens sällskap.

Lite bilder från dagen:




Inhandlades:
Kom-ihåg-ko att sätta på kylskåpet.


Bröd, ost, godis och bipollen(nyttigt)




Trätraktor. Var så otroligt fin att jag inte kunde låta bli! Har ju inga barn än, men den dagen kommer säkert den med :)


Nu ska jag åka och rida med brorsans tjej Evelina. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0