Rimbo marknad 2011

I torsdags åkte jag, mamma och syrran till Rimbo för att gå på deras årliga marknad. Jag tog morgonpasset på jobbet för att kunna åka dit, så jag var lite trött och sliten. Har en dålig ovana att få huvudvärk efter att ha jobbat morgon. Dricker för dåligt?



Jag och mamma åkte tillsammans till stan för att hämta upp syrran efter skolan. Sen åkte vi alla 3 till Rimbo. Regnet började falla under resan och det regnade även lite på plats. Sen slutade det och blev helt ok väder resten av kvällen.

När vi gick där och kollade(jag och syrran gick tillsammans) konstaterade syrran att jag har en "gammal stil". Allt som var gammalt, såg gammalt ut eller liknande föll nämligen mig i smaken :)

Här har vi det mesta av det jag köpte på marknaden:

Choklad-/cocosbollar, tjocka sockor till vintern, servetthållare och en nyckelknippa. Köpte även godis till Johnnie.

Köpte en jättefin, stor lykta också att ha utanför ytterdörren nu under dom mörkare månaderna. Har ingen bild på den eftersom den fortfarande är nedpackad, men det kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0