Min torsdag

Idag har jag varit på riktigt bra humör! Tror att det beror på vädret, nu när vi går mot mörkare tider. Är väldigt väderstyrd, vilket framförallt märks på vårarna när jag är som en kalv på sommarbete :)

Red Bullen på förmiddagen, och det gick rätt bra. Först var han väldigt ovillig, men plötsligt släppte det och han började sammarbeta.

På jobbet var allt nästan som vanligt. Ann, en tjej som jobbat där förut, kom på besök och kollade runt lite. Hon jobbade ett tag på Jälla, skolan som jag gick på, så jag hade träffat henne förut. Trevlig tjej!

En ny kalv hade vi iaf fått:



Nu på kvällen tog jag en cykeltur med vovven för att trötta ut honom lite. Nu har jag satt mig i soffan och slappar lite. Ska strax krypa till kojs, ska ju upp tidigt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0