Skrotmarknad och övriga aktiviteter en lördag som denna!

Idag åkte jag med Johnnie på skrotmarknad i närheten av mitt jobb. Vädret var perfekt för en dag som denna så det var riktigt mysigt att gå omkring och kolla på gamla grejer. Johnnie handlade lite, men jag hittade inget som föll mig helt i smaken. Eller ja.. inget som jag kände att jag verkligen BEHÖVER :)



När vi kom hem bytte jag snabbt kläder och åkte sen hem till Åsa för att rida en sväng med henne på hennes ena frieser(osäker på stavningen).
Har inga bilder från det, men det var jättehärligt att rida en lite annorlunda häst, Vilka steg! Och vilken härlig galopp! Deras ardenner blev avis, så jag har paxat henne för en ridtur framöver. Tänk er den bastanta pållen i full galopp!

Var in en sväng på affärn för att handla lite smått och gott, och träffade på massor av folk jag känner. Hänger alla på konsum en dag som denna??

Nu på kvällen har vi fikat och kollat på tv hos Pontus, och nu har vi kommit hem(kl. 01.00). Dags att sova!

Imorgon ska jag och Camilla besöka Gröna lund, Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0