Trädgårdsfix

Idag har vi varit så jäkla duktiga!

När vi kom hem från veteranmarknaden bytte vi im och begav oss ut i trädgården. Dags att göra fint inför sommaren!
Hela baksidan är full av sly som funnits där sen jag kom in i bilden, och vi har länge pratat om att ta ner de. Nu var det äntligen dags, och vi har slitit som djur.. Vi är inte riktigt klara än, men snart så!
Pontus var med och kämpade hårt, och 2 grannar kikade över och började hjälpa till. Vilka underbara grannar vi har!

Jag och Johnnie är helt slut. Johnnie har somnat här bredvid mig i soffan och jag ska gå och borsta tänderna nu. Somnar snart sittandes.. Imorgon ska vi nog fortsätta med slyn, så att våran bamsebrasa blir klar. Snacka om majbrasa vi skapat!



Mer bilder kommer sen, tog några "före-bilder" så att ni ska kunna se skillnaden. Vilken stor trädgård vi fått på bara några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0