Helg!

Sitter här tillsammans med husdjuren och kollar på OS. Skjutsade nyss Johnnie till samhället för att han ville umgås med några kompisar och gå på en pub-kväll. Han undrade om jag ville följa med, men jag har varit uppe sen halv 3 i morse och mår dessutom inte så bra för tillfället.
Så jag kände att de skulle vara skönast att stanna hemma framför tv:n :) Men har erbjudit mig att vara Johnnies taxi under natten om han inte hittar nån annan.
 
Anledningen till att jag varit uppe sen halv 3 i morse är att jag jobbat hela dagen, både morgon och kväll. Känner mig lite smått mör.. Har dessutom gått över 20 000 steg idag, inte illa! (med tanke på att jag inte motionerat idag, bara jobbat)
Mot slutet av dagen kände jag mig trött i både fötter och svanken. Jobbar jag mycket brukar min rygg(som är extra svank av naturen) bli öm. Men när kroppen ömmar vet man att man jobbat ordentligt!
 
Nu ska jag sitta här och njuta av helgens början ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0