Mirrans framsteg

Har kommit igång med Mirrans träning ordentligt nu efter uppehållet, och når framsteg varje gång jag rider henne. Jag har bytt bett och använder numera martingal på henne, och det är som en ny häst!
 
Trodde hon var slö efter vilan, men efter att ha ridit henne några gånger börjar det gå upp för mig att hon nog trivs bra med sin nuvarande utrustning. Har inte ridit ordentlig dressyr och hoppning än då regnet mjukat upp åkrarna jag rider på, men uteritterna har gått bättre än någonsin. Hon är mjuk och lugn, lyssnar bra och gör nästan felfria galoppfattningar.
 
 
 
Från att ha velat sluta rida henne pga allt krångel har jag nu förälskat mig i den lilla hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0