Bilder från julshowen

Några bilder från mitt deltagande i ridskolans julshow:
 
 
Tjejerna var superduktiga och sjöng högt och tydligt. Ebba räknade ner inför varje låt så att alla började sjunga samtidigt och hästarna stod lugnt bredvid oss och väntade.
Observera att ena ponnyn har tomteluva och den andra har horn och röd mule(rudolf med röda mulen).
 
För dom som undrar är jag tomten som håller i ponnyn till vänster på bilderna. Körde hela kitet med kläder, skägg och kudde på magen! Älskar att få vara barn på nytt, helt min stil :)
Kan även meddela att alla verkade älska min "outfit", allt från barn till vuxna. Barnen skrattade så att dom kved, och utanför ridhuset mötte jag på en medelålders man som glatt sa: "God jul tomten!". Härligt!
 
Att få spöka ut sig var så kul att de gett mig en idé. Gör jag verklighet av idéen lovar jag att visa bilder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0