Gotland!

Ska berätta lite om resan till Gotland. Jag och min kompis Camilla åkte på en liten minisemester till Gotland från torsdag till söndag.
Camilla skulle ta en titt på en skola hon är intresserad av att söka till, och jag erbjöd mig att följa med.
 
Snön började falla under onsdagen och det var tal om riktigt busväder. Bådade inte gott inför torsdagens bilresa till båten. Resan till Gotland gick bra, även om båten gungade väldigt mycket. Tur att man inte är känslig!
När vi kom fram till ön var det helt snöfritt där. Snön kom istället dagen efter, på fredagen.
 
Vi hade en jättemysig stuga med golvvärme, dusch och toa. Stugan var inte gammal, så den var dessutom fräsch.
 
Vi besökte flera mysiga små butiker och jag passade på att handla lite julklappar. På söndagen var det julmarknad i Visby och då fylldes stan av folk :)
 
Mysig resa men ändå väldigt skönt att komma hem! Borta bra men hemma bäst :)
Dygnet efter resan var lite småjobbigt, men det kan jag berätta om sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0